Известие

Collapse
No announcement yet.

Касетофон - код

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Събота / неделя като ми остане време - ще разпарчетосам, ще пощракам и ще дам отзиви. Четейки и по другите форуми - мисля си, че предишния собственик е омазал евробуксата - за да спре утечка - определено по форумите се говори, че като се сложи афтърмаркет касетофон (с какъвто тя беше) трябва да се променят пиновете - щото иначе акумулаторът си отива. Т.е. първо ще вържа всички кабели по буксите както трябва да са си оригинално (успях да намеря някакви схеми - дано са верните). После - каквото сабя покаже. Ако трябва и един час ще бръмчи на място (по-добре ми се струва отколкото да е само на контакт и да точа акумулатора) - така или иначе тя си ми е "градската" кола и няма кога да я карам на дълъг път. Ако нищо не стане / успея да опека хубаво нещата - тогава ще му мислим

    Благодаря на всички за мненията - и не се карайте - в спора се ражда истината и всяко едно мнение помага да се насочи човек в някаква посока / да почете и помисли малко повече.

    Поздрави

    Comment


    • #17
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:23.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
        Не сме се разбрали така - разбрахме се да направиш това, което ти препоръча колегата ecotronic и да докладваш...
        А нас не ни мисли - засега просто се забавляваме. Нали знаеш кога почват истинските караници - когато се намесят парите. А до напролет има още доста време...
        Гайдаров, ти докога ще се лигавиш?

        Зададох ти простия въпрос:

        "Какво е различното по отношение на радиото между това дали колата е само на контакт или работи и моторът?"

        Ти ми отговори:

        "Питай колата"

        Ако имаш проблеми с разбирането на прости въпроси, просто питай за да ти се разяснят.

        Или просто държиш на това колегата да изгори една туба гориво за да си въведе кода?

        Или може би искаш да спретнем още един облог по въпроса? (Онова за топлофикация вече го чухме).


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Абе колега, що не си вземеш една музика дето няма кодове да ти е мирна главата, всеки път ли когато се наложи да се свали акумолатора ще я правиш тая гимнастика.
          Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 20:36.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:25.

            Comment


            • #21
              Предполагам че ползва трансмитер и държи на оригиналното радио.В такъв случай е по разумно да потърси начин дали не може да се "кракне" така че да няма тези кахъри.Сигурно са му намерили цаката.Ако не да си вземе едно радио с карта и/или флашка.Не си заслужава толкоз нерви.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #22
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:25.

                Comment


                • #23
                  Ами две причини - основната е, че искам да си е оригиналното. Аз тая кола си я купих да си начеша юношеската и ученическа краста - през далечната 1998 (или 99) това беше кола на годината и знам как съм я лигавил по страниците на тогава излизащия АвтоТруд - и от тогава ми е в мозъка. Е, поизвъртяха се годините, миналата година ми щукна, че ще си взема такава, изпадна на много евтина оферта една от 1998 г. бензин 1.8 точно и те така. Плановете са занапред, ако има време и парЕ да я постягам, вкарвам в релси и т.н. - до перфектно фабрично състояние. А междувременно си я търкалям за градска и малко е тегаво да е пълна тишина вътре...

                  Втората причина - не е гаражна, нощува на улицата и вече веднъж сменях разбити ключалки - щото някой тъпанар наркоман се беше огледал на афтърмаркет касетофона - ако и да беше без панел. А е тъпанар, щото аз си знаех какво може да стане и я бях оставил отключена - като ще взема - поне да не чупи... Откак съм с "оригиналния" с касета - няма барано (да чукна на дърво).

                  П.С. Имам няколко шкафа с касетки - вече бях доста попораснал като СД-тата почнаха да се налагат

                  Comment


                  • #24
                    Колега angel_angelov, решението е тук:
                    http://www.bushona.com/lp/avtomobiln...-audio-za-kol/
                    На мен един Blaupunkt Amsterdam ми го направиха да прави байпас на кода, т.е. премахнаха го . Не е скъпо, около 30 лв. е.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #25
                      След половин година - доклад

                      Първо уж за по-лесно обиколих тук центровете за музики - все с мнение, че няма да стане (на едното място - даже компетентно мнение, че нещо се е пре@л тотално и е за хвърляне касетофона.

                      За това и:
                      - първо го свързах както трябва
                      - без да го пипам (само пуснат) го оставих един час - на работещ двигател.

                      След точно час тиретата изчезнаха, пита си за код, въведох го и си заработи.

                      Та така.

                      Поздрави

                      Comment

                      Working...
                      X